« [1] 2 » 
Temat dotyczy artykułu: "Studia dzienne czy zaoczne?"
Aby pisać posty musisz się zalogować. Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Tytuł postu Autor Ostatni post
Studia dzienne czy zaoczne? rozetka (gość) 2009-01-19 10:58:41
czekałam aż ktoś poruszy ten temat. super
Re: Studia dzienne czy zaoczne? Marcin (gość) 2009-01-19 13:00:49
Ciekawy temat!
Re: Studia dzienne czy zaoczne? beata (gość) 2009-01-19 21:38:00
dobry temat. sama studiuję zaocznie i wiem, ile to samodzielnej pracy. a większość wykładowców i tak nie idzie nam na rękę... ;] co do ilości materiału, to faktycznie jest go mniej, natomiast jest on podawany "w pigułce". nie czytamy tysiąca kser, ale z tego, co nam zadają, mamy wiedzieć praktycznie wszystko. poza tym zaoczne uczą samodzielności i odpowiedzialności za własną naukę i pieniądze no, to tak w ramach uzupełnienia
Re: Studia dzienne czy zaoczne? Angelika (gość) 2009-01-19 22:20:19
Bardzo fajny temat i myśle,że przydatny w zyciu. =) Dzieki... pozdrawiam
Re: Studia dzienne czy zaoczne? Angelika (gość) 2009-01-19 22:20:22
Re: Studia dzienne czy zaoczne? Angelika (gość) 2009-01-19 22:20:22
Re: Studia dzienne czy zaoczne? Szalona (gość) 2009-01-20 13:33:55
cudni są...kojarzy ktoś tych chłopkaów, szczególnie tego blondynka...mmmm:****
Re: Studia dzienne czy zaoczne? sandy (gość) 2009-02-08 09:18:08